Методична робота
МЕТОДИЧНА РОБОТА – це систематична, цілеспрямована, колективна й індивідуальна діяльність педагогів з підвищення наукового та загальнокультурного рівня, вдосконалення психолого-педагогічної підготовки і професійної майстерності викладачів.
Методична робота – один із важелів управління навчально-виховним процесом, який має бути спрямованим на розвиток у викладачів вимогливості до себе, бажання пошуку раціональних методів роботи. Цілеспрямовано здійснювана методична робота є обов’язковим компонентом педагогічної праці кожного викладача, майстра виробничого навчання та вихователя, а також є тією рушійною силою, яка потребує постійного оновлення знань педагогів, спонукає їх до самоосвіти і самовдосконалення.
Методична робота у Нижанковицькому професійному ліцеї спрямована на:
· формування професійної компетентності;
· залучення дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних технологій в освітній процес;
· збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу;
· вироблення інноваційного стилю діяльності.
Методичні комісії
Основою покращення навчально-виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах є добре налагоджена методична робота, особлива роль в організації і проведенні якої належить методичним комісіям.
На підставі «Положення про методичну роботу в ПТНЗ» в Нижанковицькому професійному ліцеї працює 5 методичних комісій:
1.Методична комісія викладачів суспільно-гуманітарного напрямку.
2.Методична комісія природничо-математичного напрямку.
3.Методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва».
4.Методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання з професії «Столяр, різьбяр по дереву та бересту».
5.Методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання з професії «Перукар (перукар-модельєр), манікюрник».
Головним завданням методичних комісій є удосконалення процесу навчання і виховання учнів, турбота про підвищення якості уроків; впровадження ефективних форм, методів, інноваційних технологій, технічних засобів навчання; пропаганда кращого передового педагогічного досвіду.
Методичні рекомендації